Atenţie maximă !

7 gânduri despre „Atenţie maximă !

  1. Cred că-i mai greu cu ochitul…

    Şi-s sigur că ai probleme cu ocheadele…

    Numa’ dioptrii să n-ai Sânziene, c-ai pus-o…

    Şi ai grijă să nu se încalece ciocanele şi nicovalele între ele, pe sub piele că-ţi ţiuie bicepsul si antebraţul…

    Apropo, tu cum tragi cu ochiul când eşti numa’ ochi şi urechi?

    No’ vezi?!

  2. Nu-i de glumit cu erupţia asta de ochi şi urechi! Dacă mă dau cu cremă, mă ustură ochii.
    Dacă clipesc prea des, fac febră musculară. Dacă ascult muzică, mă dor urechile. De cromoterapie nici nu poate fi vorba…
    În plus, trebuie să am grijă să nu mă-nţep!

Lasă un răspuns

